Monday, October 25, 2010

我跟她的确发生了一些事情 .. 
 If relly is me think too much .. i wont think again ..
If relly is me think too much .. write those thgs to you ..
make you like fan and why me aways think too much ..
then i wont think again .
IF me write those thgs to you make u dislike .
i can say sorry to you . 
BUT WHY ?
 why must treat me like that ?!

我只是紧张,过于保护,珍惜和注重你这个'' 朋友''
为什么 ?? 我就是不懂我写到这样 .. 有什么OVER ? 
我对你有不够好 ?你要什么我都能给你 .. 是我一相情愿 ?
WHY i will write whatever to you about that RELATIONSHIP ?
cause we say already .. after relationship then married ..
ya .. just play , but why u want change ? can tell 1st ..?
what you hurt now ? i make your hand till hurt .. why u like feel dunno what happen to me NOW?
if u not my lurly girl , lurly sister ,lurly frend .. 
i wont pull ur hand ! i keep explained to you .. but why u want say just because K.T that things ? i can know ur feeling..u sad..i know !
but why ?? i keep pull ur hand why u want to let go ?
the moment .. im so sad ..
我们曾说过的未来 , 梦想就没有了 ..我不懂你在想什么
当我最后拉着你的手 .. 你松开了你的手 ..
让我觉得你是放弃了我这朋友 .. 
那时我不知要做些什么了 .. 对我来说你很重要 .
为什么 ? 因为我们有着同样的梦想 .. 我们会偶尔谈到未来 ..
I still remember what i tell you .. '' 朋友是没有永远 ''
but what you answer me ? 
''我觉得我们会洛 .. 你看 , 我们争吵了那么多次..
还是可以维持到现在的好朋友''
I STILL REMEMBER !!
就算没有姐妹做 ..我也愿意做你的朋友..
我已经心满意足了 ..但你一次机会都不肯给 .
跟你相处了3年 .. 我真的知道你是怎样的人 .
我以为我们真的有永远 .. 但是永远还没到 ..眼前还有2年的时间 ..
就能达成我们要去的目标 .可是竟然想不到 ~
今天你连话都不肯更我说 .. 我说了道歉你还想怎样?!

他说 :'' 他自得你为她哭吗 ? '' 她现在当你是什么你也不知到 . 是你自己一相情愿 . ''
我听了真的很伤心 .我只知道今天 ..我没有刻意要哭给你看.
 你还是我的好朋友 , 好姐妹 永远在我心中 .